Gadżety reklamowe a motywowanie pracowników

Mimo wielu różnic osobowościowych i kulturowych, większość ludzi przejawia podobne cechy odnoszące się do prezentów. Nieprosto jest odkryć człowieka, który byłby niezadowolony z faktu, że został obdarowany jakimś przedmiotem. Tę cechę stosuje się również w marketingu poprzez oferowanie nabywcom gratisów czy darmowych próbek. Szczególne miejsce w takim sposobie zdobywania przychylności klientów zajmują gadżety reklamowe. Są one lubiane przez wszystkich, ponieważ obejmują często bardzo ładne i głównie praktyczne przedmioty, które faktycznie przydają się w zwykłym życiu. Przykładem mogą być kubki reklamowe z nadrukiem, których niektóre osoby posiadają całą kolekcję. Kolorowe kubki już dawno wyparły intuicyjne szklanki i stanowią ulubiony przedmiot codziennego użytku. Obdarowanie klienta darmowym gadżetem, takim jak brelok reklamowy wzbudza w nim satysfakcję, która przyczynia się do pozytywnego postrzegania danej firmy i przywiązania się do niej. Drobny przedmiot opatrzony logiem firmy to idealny nośnik promocji, bo przecież przykładowy brelok przymocowany do kluczy będzie widziany przez inne mężczyźni i kobiety z otoczenia noszącego go klienta. Ta prosta metoda promocji powinno się do najskuteczniejszych form poprawy lub wzmocnienia wizerunku firmy. Wszyscy ludzie zwyczajnie kochają prezenty i nic nie wskazuje, że kiedykolwiek się to zmieni. Co ciekawe, bezpłatny gadżet wywołuje większe w większości sytuacji zadowolenie u klientów niż przykładowo. większa ilość towaru za tą samą cenę. Dlatego polecam pomyśleć o gadżetach, takich jak breloki, długopisy, notesy z logo albo inne przedmioty zwykłego użytku.

Więcej: Parasole Reklamowe.