Logo firmowe

Logo jest zwykle pierwszym, co rzuca się w oczy klientom, którzy wykonali zakupy w danym sklepie albo natknęli się na jakąś stronę internetową. Logo musi być proste, łatwe do zapamiętania, łatwe do odwzorowania na papierze nawet bez żadnych zdolności artystycznych. Logo firmy musi być również dopasowane charakterystyką do jej działalności.



O ile firma zajmuje się czymś związanym z naturą, to najlepiej, aby było zielone lub żółte. O ile zajmuje się sprzedażą towarów luksusowych, warto zastosować złotą lub czarną kolorystykę.
Rozwiązań w zakresie projektowania jest wiele. Projektowanie logo może utworzyć specjalista grafik, niemniej jednak najpierw może się zająć tym cały dział kreatywny, który będzie proponował różnorodne rozwiązania. Następnie grafik jedynie wprowadzi w życie pomysły, jakie powstały w głowach pracowników działu kreatywnego. W ogromnej liczbie przypadków inne osoby, dosłownie niezwiązane wprost z projektowaniem mają głowę pełną pomysłów i świeże pomysły, które świetnie sprawdzają się, gdy powstaje kreacja logo. Niewątpliwie warto przygotować sporo logotypów i dać je do akceptacji poszczególnym osobom w firmie. Wtedy to osoby będą mogły wyrazić swoje zdanie na temat logotypu i w razie potrzeby wskażą elementy, które są według nich niespójne. To naprawdę wiele pomaga i warto w takiej okoliczności pamiętać o tym, że przygotowanie znaków logo nie powinno przenigdy spoczywać na głowie jednej osoby, bo ta osoba może nie mieć wystarczającej wiedzy, ażeby wykonać coś, co będzie naprawdę unikatowe i co zachwyci ludzi. Wiele osób jednak może stworzyć prawdziwą burzę mózgów, która da taki efekt.
Polecam: popatrz.